REGULAMIN SERWISÓW INTERNETOWYCH Których
właścicielem jest
Soft-Serwis Jacek Bech
62-050 Mosina
Śremska 1
NIP 7771359932
z dnia 10.05.2019
I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub
jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia
23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu internetowego
kod do radia ;
4. Serwis internetowy (Sklep) – serwis internetowy
dostępny pod adresem: https://koddoradia.blogspot.com,
za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie
Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa
sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Soft-Serwis a Klientem, zawierana z
wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o szczególnych warunkach
sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr
141, poz. 1176 ze zm.);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą
elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie
woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające
w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
II. Postanowienia ogólne
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady
korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://koddoradia.blogspot.com.
2.2. Niniejszy Regulamin jest
regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
2.3. Sklep internetowy, działający pod adresem: https://koddoradia.blogspot.com, prowadzony jest
przez Soft-Serwis Jacek Bech.
2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności :
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu
internetowego;
b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów
dostępnych w ramach sklepu internetowego;
c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu
internetowego;
d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w
ramach Sklepu Internetowego.
2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem
spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient
następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Internet Explorer lub
b) Google Chrome
c) minimalna rozdzielczość ekranu 800 x 600 pikseli.
2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym
zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z
dostępem do Internetu.
2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa prowadzący Sklep zastrzega
sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego
do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci
zostaną o powyższym powiadomieni.
2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie
za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://koddoradia.blogspot.com oraz
pobrać go i sporządzić jego wydruk.
2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w
szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest
zapoznanie się z instrukcją :
3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza
rejestracyjnego, udostępnianego Przy produkcie na stronach Sklepu.
3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz
podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
3.4. Soft-Serwis może
pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może
ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze
skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w
szczególności, gdy Klient:
a) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z
prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa
osób trzecich,
b) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr
osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów
sklepu internetowego,
c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Soft-Serwis za zachowania
niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z
sieci Internet lub godzące w dobre imię Soft-Serwis.
3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu
internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Soft-Serwis.
3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku
ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki
techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa
świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i
modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w
Internecie.
3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy
prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających
dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego
funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub
urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach
Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych
klientów oraz dla Soft-Serwis,
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu
internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami
obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami
Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
internetowego należy wejść na stronę internetową zapoznać się z instrukcją
, dokonać wyboru produktu oraz przesłać zapytanie o dostępność danego
modelu na podstawie posiadanych numerów seryjnych, podejmując kolejne czynności
techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje
dostępne na stronie.
4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich
dodanie do koszyka.
4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku
„Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w
zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi
komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego
wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego
Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje
dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym
kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody Płatności,
d) wybranego sposobu dostawy,
4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści
Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz
naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.
4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia
z Soft-Serwis Umowy sprzedaży,
zgodnie z treścią Regulaminu.
4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail
zatytułowaną , zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych
elementów Zamówienia.
4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta
wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z
Regulaminem.
V. Dostawa
5.1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie
składania Zamówienia.
5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się pocztą mailową lub istnieje
możliwość osobistego odbioru.
5.3. Termin realizacji dostawy wynosi zgodnie z informacją na stronie dla
danego typu usługi od kilku do 24h roboczych licząc od dnia wysłania przez
Klienta Zamówienia.
5.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie
za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu :
https://koddoradia.blogspot.com oraz
po-brać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi
istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie
Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki
zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury
VAT.
VI. Ceny i metody płatności
6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie
składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), oraz wszelkie inne składniki.
6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) przelewem na numer konta bankowego podany po złożeniu zamówienia w
mailu potwierdzającym złożenie zamówienia ,
b) płatnością w systemie Płatności elektronicznych https://tpay.com ,
VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
7.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego,
przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy
zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie
na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres podmiotu prowadzącego
sklep internetowy podany w niniejszym Regulaminie.
7.2. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie
Towaru z wyjątkiem usług świadczonych drogą elektroniczną.
7.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w wypadku
·
rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez Soft-Serwis,
·
nagrań muzycznych i audiowizualnych oraz programów komputerowych zapisanych
na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich
oryginalnego opakowania;
·
towarów (usług) o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest
uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: Soft-Serwis podany w nagłówku
regulaminu
7.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni
sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. Soft-Serwis jako
sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu
art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru
zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych
prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na
adres podany adres e-mail. Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje
się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby
to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja
zostanie rozpatrzona.
8.3. Podmiot prowadzący sklep internetowy nie jest producentem
towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego
Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli
dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje
roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego
adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
9.1. Soft-Serwis podejmuje
działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim
zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w
rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić podmiot
prowadzący sklep internetowy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może
zgłaszać pisemnie na podany adres lub , mailowo.
9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z
funkcjonowaniem Sklepu.
9.5. Soft-Serwis zobowiązuje
się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie
było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja
zostanie rozpatrzona.
X. Postanowienia końcowe
10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy
Soft-Serwis jako podmiotem prowadzącym sklep internetowy a Klientem, który
jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje
poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu
postępowania cywilnego.
10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy soft-Serwis jako
podmiotem prowadzącym sklep internetowy a Klientem, który nie jest
konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego,
zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę podmiotu
prowadzącego sklep internetowy.
10.3. W sprawach nieuregulowanych w
niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy
prawa polskiego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz