ROZKODOWANIA RADIA UWAGI


UWAGA !!


Nie każdy model radia daje się rozkodować/odblokować zdalnie .
Mamy coraz nowsze auta a w nich coraz bardziej zaawansowaną elektronikę .
Niektóre modele odbiorników samochodowych wymagają odczytu pamięci eprom
w celu ich rozkodowania .

Wychodząc naprzeciw Tym z Państwa ,którzy posiadają właśnie tego typu radio
w swoim samochodzie ,uruchomiliśmy również świadczenie
tego typu usług w naszym serwisie.
Zdemontowane radio należy wysłać kurierem lub za pośrednictwem poczty do nas
po odczytaniu pamięci i ustaleniu kodu radio zostanie odesłane tą samą drogą którą do nas dotarło.


REKLAMACJE !!

 Szanowni Państwo owszem zdarzają się też Reklamacje
                          na wykonanie usługi.

Co w takim wypadku?

 Przed podjęciem decyzji o wykonaniu usługi musicie liczyć się z taką ewentualnością.
Choć takie sytuacje zdarzają się rzadko, to jednak mają miejsce..
Dla czego ? 
Podawany przez nas kod jest kodem fabrycznym przypisanym do danego odbiornika, ale istnieje możliwość zmiany takiego kodu przez ingerencje elektronika.
Jeśli wasz odbiornik nosi ślady rozbierania go lub nabyliście go Państwo oddzielnie a nie z zakupionym samochodem musicie liczyć się z taką ewentualnością.

  Nie odpowiadamy za tego typu przypadki nie wynikłe z naszej winy.

 Gwarancja uznawana jest w przypadku odbiornika nie noszącego śladów ingerencji osób trzecich na podstawie przesłanej dokumentacji.

Jeśli chcecie Państwo złożyć reklamacje, proszę o nagranie krótkiego filmiku pozwalającego na ocenę stanu technicznego radia oraz dokumentującego wprowadzanie podanego przez nas kodu do odbiornika.
( na filmie mają być widoczne naklejki radia stan plomb fabrycznych oraz moment wprowadzania podanego kodu do odbiornika ,o tych podanych przez Państwa w zamówieniu numerach.)

Na podstawie takiej dokumentacji uznawana jest gwarancja na wykonaną usługę
I następuje zwrot pobranej opłaty lub odbiornik przesłany do nas zostanie rozkodowany na stole przez dokonanie odczytu pamięci eprom a dokonana wcześniej płatność będzie rozliczona w wykonanej usłudze .


I Tu Uwaga !

Zwrot wpłaty :
w wypadku skorzystania z systemu PAY.COM ,pomniejszona o prowizje tego systemu 5% transakcji .
w wypadku skorzystania z płatności KARTĄ, pomniejszona o prowizje 10% transakcji .
W wypadku dokonania tradycyjnego przelewu takiej opłaty nie ma, ale czas operacji jest dłuższy

Na stronie w zakładce INSTRUKCJA znajduje informacja mówiąca o tym że płatności dokonujemy po potwierdzeniu dostępności kodu:

Ważne !
Płatności za KOD dokonujemy tylko po potwierdzeniu dostepności KODU do naszego radia!!!

Płatności dokonane bez potwierdzenia przez nas  dostępności kodu, na odbiorniki w których  ustalenie kodu jest możliwe tylko przez odczyt pamięci eprom na stole w naszym serwisie traktowane będą jako wpłata na wykonanie takiej usługi (odczyt pamieć eprom)


    Jeżeli podejmujecie Państwo decyzje o skorzystaniu z naszych usług
                 jest to jednoznaczne z akceptacją wszystkich zasad 
                                  obowiązujących w tym serwisie.

Jeśli nie godzicie się Państwo na nasze zasady nie wykonujcie u nas usług!

            Po  podjęciu decyzji ,że chcecie Państwo uzyskać u nas zaginiony Kod do waszego radia bardzo proszę o zastosowanie się do podanej na stronie instrukcji jak to zrobić.

 Wypełniając zamówienie proszę o podawanie prawdziwych i poprawnych danych
 celem uniknięcia nieporozumień.

  Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zwrotu gotówki lub odstąpienia od jego realizacji rozpoczyna się proces rozkodowania odbiornika
maile od Państwa w stylu kupiłem nowe radio ,nie potrzebuje już kodu będą po prostu ignorowane.
Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko w wypadku złożenia udokumentowanej reklamacji na nie działanie podanego przez nas KOD-u



Przed akceptacją transakcji przeczytajcie Państwo jeszcze raz wprowadzoną treść
Szczególnie zwracając uwagę na wprowadzone numery radia, telefonu kontaktowego oraz meila.
Niestety zdarzają się sytuacje kiedy klient kupuje kod, a jego przesłanie do klienta jest nie możliwe ,bo podane dane są nie poprawne , zamienione litery brak jednej cyfry w numerze tel. itp…


                  Serdecznie Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
                              Szczegóły do uzgodnienia indywidualnie .


Pozdrawiam.


2 komentarze: